Sådan skaber du en nem, personlig og skalerbar kunderejse


Kunder og marketingfolk stræber efter den ultimative relevans. Men hvordan kan du sikre en samlet oplevelse på tværs af flere kanaler og enheder? I det følgende webinar forklarer vi, hvordan du opretter en nem, personlig og skalerbar kunderejse med APSIS One.

Brug vores gratis ressourcer


  • Se med her

    Omnichannel


    Læs mere

    Opbygning af konsistens på tværs af kanaler

    Få en aha-oplevelse omkring kunder, der springer mellem forskellige kanaler. Få en dybere forståelse for forskellen mellem multichannel og omnichannel. Find ud af hvordan omnichannel marketing kan forbedre din forretning

    Tid: 28:12
    Sprog: Engelsk

  • Se med her

    Maksimer din relevans med kundeprofiler


    Læs mere

    Personalisering er nøglen til at fange din målgruppes opmærksomhed. Men hvordan kan du personalisere for at maksimere resultaterne af din marketingindsats? I det følgende webinar giver vi svaret og præsenterer, hvordan du nemt kan indsamle og analysere alle dine data ved hjælp af én kundedataplatform.

    Tid: 18:23
    Sprog: Engelsk

  • Se med her

    Customer Data Platform


    Læs mere

     

    At arbejde med data-drevet markedsføring har sine op- og nedture. Tro os, vi ved det. Vi ved også, at det kan være vanskeligt at overføre flere datakilder for at få den indsigt, du har brug for for at optimere kunderejser.

    Tid: 20:23
    Sprog: Engelsk