Sådan skabes en omnichannel-oplevelse


Sådan forener du dine kanaler til single point of view

For at skille dig ud fra dine konkurrenter og tilbyde dine kunder gnidningsfrie oplevelser – uanset kanal – har du brug for en omnichannel-strategi.

Vi har udarbejdet dette whitepaper hvor vi forklarer, hvad omnichannel er, og hvad forretningsfordelene er, og endelig guider vi dig igennem de skridt, du skal tage for at gøre drømmen til virkelighed.


omnichannel whitepaper

Denne håndbog indeholder...

  • De tre vigtigste karakteristika ved en omnichannel-tilgang
  • En forklaring på, hvorfor et holistisk syn over dine kunder er et must
  • Fem afgørende skridt for at lave en omnichannel-strategi
  • Hands-on tips til hvordan du sikrer en problemfri implementering
  • Fordelene ved at have en omnichannel-strategi på plads

Omnichannel marketing og Customer Centrism-landskabet

Hvor mange enheder er du omgivet af lige nu? Læser du dette på din smartphone, din tablet eller på din computer? Vi spørger for at få dig til at reflektere over, hvor integreret teknologi i dag er i vores hverdag

Med flere enheder og kanaler til rådighed inden for armslængde, springer forbrugerne mellem kanaler på en hidtil uset måde – og online og offline oplevelser er hurtigt konvergerende til en.

Og når dine kunder skifter mellem enheder på et sekund, øges kundernes krav. Det er ikke længere nok at skabe en fantastisk mobiloplevelse, eller et problemfrit hjemmesidebesøg. I dag skal du tilbyde en omnichannel-oplevelse.

Men hvordan kan du kickstarte rejsen? Dette whitepaper giver dig svaret!