Datadrevet markedsføring i svenske virksomheder

Vores rapport viser, hvad marketingcheferne selv mener om teknikken, og giver dig tips til selv at komme i gang.

Sådan lykkes du med datadrevet markedsføring

I dag skal marketingchefer være i stand til at imødekomme kundernes høje krav om relevante og personligt tilpassede budskaber. Samtidig med at kundernes krav øges, medfører den digitale udvikling, at data om kunderne ligger fordelt på flere forskellige databaser. De integrerede løsninger stiler mod at sammenføre data og dermed opnå bedre kundeoplevelser og øgede indtægter. Denne rapport viser, hvad Sveriges marketingchefer selv mener om integrerede løsninger for datadrevet markedsføring, og giver dig konkrete tips, så du selv kan komme i gang.

Rapporten indeholder

  • Marketingchefernes målsætninger for integrerede løsninger
  • Områder, hvor marketingcheferne har forbedret deres markedsføring
  • De vigtigste digitale kanaler for dem, som gerne vil i gang
  • De største udfordringer i forbindelse med datadrevet markedsføring
  • Konkrete tips til at lykkes med datadrevet markedsføring.

 

Nysgerrig? Vi kan fortælle dig meget mere.

© APSIS International AB. Alle rettigheder forbeholdes.