Få adgang til vores unikke viden om e-mailmarketing


Udvid din viden ved at downloade den mest populære e-bog om e-mailmarketing i Norden.

Håndbogens indhold

  1. Vejen til succes
  2. Mere end blot at sælge
  3. Enkel planlægning
  4. Rekruttering og bevarelse af abonnenter
  5. Skabelse af relevant indhold
  6. E-maildesign, der fungerer
  7. Optimering af dit tekstindhold
  8. Forbedring af dine leveringsresultater
  9. Hvordan sikrer du, at dine nyhedsbreve åbnes, læses og deles på sociale medier?
  10. Lær kunsten at evaluere på dine data

Kommunikation på modtagerens betingelser


Forskning viser, at de fleste vælger at modtage e-mail fra forholdsvis få varemærker og organisationer. I Storbritannien viste en undersøgelse fra Direct Marketing Association, DMA, at halvdelen af forbrugerne abonnerer på nyhedsbreve fra færre end 11 varemærker. Vellykket e-mailmarkedsføring kræver, at du er bevidst om to grundprincipper. Det viser såvel forskning som vores egen brancheerfaring.

Woman with computer in her lap

Personlig e-mailmarkedsføring


1. Mennesker sætter grænser for, hvad de tillader i deres indbakker. De ønsker normalt kun at modtage e-mail (fx nyhedsbreve), som de udtrykkeligt har bedt om.

2. Når du har fået dem til at abonnere (fx på et nyhedsbrev), skal du få dem til at blive ved med at modtage dine mails. Du skal levere noget af værdi for dem.

Hvis du følger disse to enkle principper, er der en stor chance for, at din satsning på e-mailmarkedsføring vil lykkes. Nyhedsbreve, der følger disse principper, bliver nemlig normalt modtaget stærkt og positivt.

Lad denne håndbog for at få din markedsføring op på et mere personligt niveau!