Marketing-automatiseringsværktøjet, et eksempel på, hvordan et automatisk fødselsdagsfeed kan se ud.

Tilpas hvert trin på kunderejsen


Marketing Automation

Er du træt af gentagne og manuelle opgaver? Vores værktøj til marketing automation skaber strømlinede arbejdsgange mellem salg og marketing. Styr dine kunder mod den næste konvertering med dynamiske realtidsdata fra dit publikum.

3 Main Benefits


act on behaviour icon

Reagér på adfærd


Personligt indhold fanger og opretholder den distraherede brugers opmærksomhed. Tilpas dit indhold ved at bruge dynamiske adfærdsmæssige data - i realtid.

do more with less icon

Få mere gjort med mindre indsats


At forstå din kundes behov tager tid og kræfter. Vores værktøj til marketing automation ved hvordan dit publikum interagerer med dig og leverer dit indhold derefter.

precision targeting icon

Præcisionsmålretning


Forstå hvad dit publikum vil have, og hvornår de har brug for det ved at forbinde dine automation flows til dine kundeprofiler i APSIS One Audience.

 Apsis Marketing automatiseringsværktøj viser en node, der registrerer en fødselsdag.

Skræddersy dit indhold til din kundes behov og adfærd


En kunderejse online er ikke altid hurtig, så når dine kunder bevæger sig ind og ud af salgskanalen skal dit indhold følge med. APSIS Marketing Automation giver dig mulighed for at opbygge dynamiske automation flows for at skabe engagerende og lukrative kundeforhold.

Key features og funktionaliteter


  • Trigger nye handlinger
  • Send personligt indhold
  • Skræddersy oplevelsen
 Apsis Marketing automatiseringsværktøjs foruddefinerede automatiske feeds. fx velkomstbreve, nyhedsbreve, abonnementer og fødselsdagsfeeds.

Trigger new actions


Skab trigger-flows baseret på data fra dine kundeprofiler.

  • Events og handlinger
    Tag action baseret på køb, formularer, e-mailadfærd, profilaktivitet og meget mere.
  • Specifikke datoer
    Reagér på kundedata såsom fødselsdag, jubilæum, startdato eller sidste aktivitetsdag.
  • Profilattributter
    Omdirigér profiler dynamiskt til et nyt flow baseret på handlinger og attributter.
  • Profil segmentering
    Fjern eller tilføj automatisk profiler til et flow, når profilen kommer ind i et nyt segment
 Eksempel på en fødselsdags-e-mail. Forskellige måder at designe nyhedsbrevet og måder at indtaste dynamiske data på.

Send personligt indhold


Bestem den næste handling for din profil for at sikre en personlig oplevelse.

  • automated emails icon
    Automatiserede e-mails
    Send e-mails der tilpasses profilens udtrykte adfærd og viste interesse.
  • automated sms icon
    Automatiseret SMS
    Tilpas kundeoplevelsen ved at tilføje SMS til dine automatiserede kampagner.
  • add webhook icon
    Tilføj webhook
    Overfør data fra andre kilder for at give et ekstra spin på din kunderejse.
  • share profiles icon
    Del profiler
    Send automatiske e-mail-meddelelser til relevante interessenter i din organisation.
Et eksempel på en automatisk mailing med nyhedsbrev. Baseret på forskellige begivenheder sendes et nyhedsbrev. Fire noder er forbundet i en strøm.

Skræddersy oplevelsen


Tilføj betingelser for yderligere at øge kundeoplevelsen og strømline dine arbejdsgange.

  • timer icon
    Perfekt timing
    Indstil timere, alarm og tidsrammer for at levere din besked på prime time.
  • split testing icon
    Split testing
    Lad vores randomiser dele dine arbejdsgange for at se hvad der sætter gang i dit publikum.
  • flows icon
    Forbind dine arbejdsstrømme
    Skaler din indsats ved at lade to arbejdsstrømme løbe ind i en mainstream.
  • customise the journey icon
    Tilpas kunderejsen
    Inddel din kunde i forskellige automatiserede strømme baseret på adfærdsmæssige og demografiske data.

Vil du snakke?


Anbefalet til dig


Marketing Automation for B2C

7 rigtigt gode B2C marketing automation flows du skal prøve.

E-commerce Håndbog

Smarte tips til at gøre dine besøgende til betalende kunder.