"Mange fortæller mig, at de læser om eventet i vores nyhedsbrev"


Sinelli er en finsk familieejet kunst- og håndværksvirksomhed, der tilbyder kreative idéer og produkter til mange aktiviteter, såsom at lave sine egne smykker og kort. Virksomheden har anvendt APSIS’ værktøjer i deres markedsføring gennem de seneste år, og resultaterne bliver kun bedre og bedre.

Sinelli products, paper garlands

Udfordringen


At nå kunderne på regelmæssig basis i en virksomhed, der har flere sæsoner samt har en lang række inspirationskilder og events. Designet på nyhedsbrevet og personalisering. Markedsføring af webshoppen, øge salget og engagere kunderne.

Løsningen

Med APSIS Pro er det nemt at tilpasse sine nyhedsbreve og udsende dem en gang om ugen, blot for at nævne et eksempel. Kunden kan klikke sig direkte fra nyhedsbrevet og videre til webshoppen, og de kan få tilbudt en unik rabatkode.

Resultater

Sinellis webshop har oplevet et stigende salg gennem årene, og virksomheden har længe gjort brug af e-mail markedsføring. Sinelli anvendte oprindeligt en anden udbyder, men for et par år siden besluttede de sig for at skifte over til APSIS Pro, da det både havde et professionelt og lettilgængeligt udtryk.

"APSIS Pro har et enestående forhold mellem pris og kvalitet, og som grafisk designer værdsætter jeg især det faktum, at tjenesten er nem at tilpasse, så man kan udtrykke virksomhedens egen visuelle identitet, og systemet er også nemt at opdatere. Det er faktisk så nemt, at vedkommende, der vikarierer for mig, kan lære det super hurtigt," fortæller Sinellis grafiske designer Jussi Forsström.

Med APSIS Pro kan Sinelli nemt overvåge kundernes adfærd, og det er ligetil at spore resultatet af de forskellige klik. Sinelli udsender et nyhedsbrev til deres kunder via e-mail en gang om ugen. Nyhedsbrevene til grossistkunderne udsendes ikke lige så hyppigt. Nyhedsbreve er særligt nyttige til at promovere events og webshoppens kampagner.

"Ved hvert event spørger vi vores kunder om, hvor de hørte om det pågældende event. Mange mennesker fortæller mig, at de læser om eventet i vores nyhedsbrev. Det betyder, at nyhedsbrevene bliver læst grundigt. Salget i webshoppen har også været støt stigende," tilføjer Forsström smilende.

Fra Sinellis perspektiv har et tæt samspil og et personligt touch på APSIS været afgørende. Forsström har stået for indholdet til nyhedsbrevene, men af og til har de erfarne designere hos APSIS givet gode råd om, hvad der kunne fungere endnu bedre med hensyn til at generere et større salg. Forsström fortæller, at han altid har modtaget støtte, når han har haft brug for det, og han har været meget tilfreds med vidensdelingen.

"Vores næste opgave er at arbejde sammen med APSIS, så vi kan udvikle identifikationen af nyhedsbrevets målgrupper og segmentering. Indtil nu har vi kun haft en liste med kontaktoplysninger, men vi forventer at drage større fordel af online markedsføring, når vi introducerer de nye tjenester," siger Forsström.

Vil du se vores værktøjer selv?