“Vi vil automatisere alt i vores virksomhed”
Udfordringen
Vil man opbygge et stærkt varemærke inden for den konkurrenceprægede e-handel, kræver det en innovativ tankegang og et stærkt entreprenørskab. KitchenTimes hemmelige opskrift til at opnå succes har været en automatisering af virksomheden, bl.a. ved at etablere et robotlager. Næste skridt for KitchenTime er at finde smarte metoder til at automatisere kunderejsen.Løsningen
KitchenTime besluttede sig for at etablere et samarbejde med APSIS for at optimere sin mest værdifulde markedsføringskanal: e-mails. Ved hjælp af APSIS Professional Services opsatte KitchenTime automatiske e-mailfeeds for at understøtte de vigtigste skridt på kunderejsen.
Resultatet
Joel Falck, administrerende direktør og medstifter, betoner, at APSIS har givet KitchenTime en platform til at skabe en e-mailmarkedsføring, der er baseret på multichannel-data. Platformen gør det muligt for KitchenTIme at tilpasse sin markedsføring til kundens adfærd i webshoppen på enkel vis.
e-mailkommunikation med kunderne. Vi anvender APSIS til at trigge alle mulige
typer meddelelser undervejs i kunderejsen.
Samtidig sørger vi for at være meget specifikke og tydelige i vores kommunikation.
hjælper os med at få tingene gjort.

+90% Øget åbningsfrekvens
sammenlignet med manuel e-mail.

+15% Øget klikfrekvens
sammenlignet med manuel e-mail.

+69% Øget salg
via e-mail.