Mattias Wards Data-Driven Marketing

Nu kan Mattias Wards længe ventede bog "Data-Driven Marketing – in a Multi-Channel, Multi-Device World" købes online.

Smuglæs et kapitel!

Få en smagsprøve på bogen "Data-Driven Marketing". I dette kapitel forklarer Mattias Ward, hvordan du tilpasser dig en verden, hvor kunden kræver en førsteklasses oplevelse – uanset kanal og platform. Hans hovedbudskab er lige så kort, som det er tydeligt: "Adapt, or become extinct."

Ny bog om datastyret markedsføring!

"Data-Driven Marketing" indeholder alt, hvad du har brug for at vide om det at foretage en smartere markedsføring på flere digitale kanaler og platforme. Bogen er skrevet til alt fra marketingmedarbejdere, ​​der ser fremad, til de marketingchefer, der planlægger nye vækstmetoder, samt til alle, der ønsker at have fingeren på pulsen inden for den digitale verden. Bogen giver dig kort sagt de værktøjer og den viden, som er nødvendig for at blive en succesfuld marketingmedarbejder, og den dækker emner som:

  • Betydningen af en konsekvent kundeoplevelse
  • Fordelene ved at sammenføre datakilder
  • Vægten af at sammenføre offline og online salg
  • De juridiske aspekter af databehandling
  • Praktiske tips om kundeprofilering
  • Eksempler og viden hentet fra virkelige cases.

Find din forhandler

"Data-Driven Marketing" fås hos flere online bogforhandlere såsom AdlibrisBokus og Ginza.

 

Om Mattias Ward

Mattias Ward har mange års erfaring inden for datastyret økonomi. Som grundlægger af den succesfulde virksomhed Innometrics arbejder Ward nu som ambassadør for APSIS Profile Cloud. Han spreder endvidere sin viden og erfaring om teknologien bag datastyret markedsføring rundtom i Skandinavien. Han bor til daglig i Stockholm med sin kone og fire døtre. 

Vil du vide mere om APSIS Profile Cloud?

© APSIS International AB. Alle rettigheder forbeholdes.