APSIS Pro til Microsoft Dynamics CRM

Byg bro mellem dit salg og din markedsføring. Integrér APSIS Pro med din Dynamics CRM, så du engagerer dine kunder og øger din virksomheds effektivitet.

Engagér dine kunder

Alle ved, at et personligt og relevant indhold er den bedste strategi, når du ønsker at engagere dine kunder og skabe leads. Udfordringen ligger i at få adgang til dine kundedata fra dit CRM-system, når du opretter din markedsføringskommunikation. APSIS Pro til Dynamics CRM bygger bro mellem denne kløft. Det sker ved at overføre dine kundedata til dine e-mailmarkedsføringskampagner.

Denne integration giver også værdifulde data til Dynamics CRM såsom registreringer for Clicks, Opens og Events. På denne måde bliver du i stand til at segmentere dine kunder og engagere dem med et relevant indhold, der bliver baseret på deres interesse i dine tjenester.

Bliv mere effektiv

At udfylde kundedata i CRM manuelt er en tidskrævende opgave, der reducerer dine ressourcer med hensyn til effektivitet. Med APSIS Pro til Dynamics CRM fjerner du ikke kun en masse manuelt arbejde ved at automatisere opgaver, der gentages, men du bliver også i stand til at strømline dit salg samt markedsføringsprocesserne.

Opsæt et arbejdsflow, der både fungerer for data fra APSIS Pro og Dynamics CRM, eller skab dynamiske markedsføringslister, der segmenterer dine kunder baseret på deres feedback på APSIS-produkterne. Alle disse funktioner er tilgængelige fra ét enkelt login, der integrerer APSIS med Dynamics CRM. Resultatet? En mere effektiv løsning, når du skal håndtere leads og kunder!

Analysér dit salg samt markedsføringsindsatsen

At du har en klar forståelse af dine tidligere kampagneresultater, er nøglen til at optimere din næste salgs- og markedsføringsindsats. Hvor mange leads, kunder og ordrer har din sidste kampagne genereret? Disse spørgsmål er lette at besvare med vores Dynamics CRM-integration, der gør det muligt at opsætte rapporter, diagrammer og dashboards, som er baseret på data fra dit APSIS-tool.

Vores tilbud til dig

  • En tovejsintegration mellem APSIS Pro og Microsoft Dynamics CRM til versionerne 2011, 2013, 2015 og 2016 (herunder både online og on-premise).
  • Automatisk synkronisering af kontakter og leads fra Dynamics CRM til APSIS.
  • Feedback fra APSIS, der automatisk skubbes til Dynamics CRM.
Transactional email for Dynamics CRM integration

APSIS Transactional Email

Benytter du vores løsning APSIS Transactional Email-integration, bliver din Dynamics CRM i stand til at sende en APSIS-e-mail, baseret på næsten alle dine data, ganske automatisk. Ud over dette bliver du i stand til at personliggøre dine beskeder med data fra CRM via en både fleksibel og brugervenlig løsning. Dette tillader dig at bruge data fra både standard- og brugerdefinerede objekter, så du kan maksimere relevansen og engagementet for dine kunder. Brug denne integration til at udsende:

  • Bestilling og bekræftelses-e-mails
  • Bookingbekræftelser
  • Abonnement eller aftalefornyelser
  • Påmindelser

Den kombinerede effekt af APSIS Transactional Email og Dynamics CRM giver din CRM mulighed for at udsende et relevant indhold, sætte gang i kundernes engagement, øge samspillet og øge din virksomheds indtægter.

Integreret event management

Ved at tilføje alle dine APSIS Pro-eventdata til dit Dynamics CRM-system vil vores integration forenkle dit event management, da alle deltagernes data opdateres kontinuerligt på en enkelt platform.

  • Se, hvem der er inviteret, og som modtog en påmindelse i din CRM.
  • Få opdateringer om registreringer, aflysninger og andre oplysninger i din CRM, kort tid efter at deltagerne i eventet har reageret på invitationen.
  • Udnyt begivenhedsregistreringen til at indsamle yderligere oplysninger, og brug dette i din CRM.
  • Tilføj eventdeltagere, som ikke er registreret i din CRM, som nye leads eller kontaktpersoner.

Vil du vide mere?

© APSIS International AB. Alle rettigheder forbeholdes.