Personalisering. Drevet af profiler.

Multikanalspersonalisering er afgørende – men profilpersonalisering går et skridt videre.

Hvorfor bør du bruge profiler?

Profiler tager din personalisering til det næste niveau. I stedet for at du personaliserer din markedsføring, baseret på dine besøgendes tidligere browseradfærd eller webaktivitet, henter den profilbaserede markedsføring data fra enhver kanal inden for profilen, hvilket er med til at gøre hjemmesidens indhold relevant for den enkelte bruger.

Fra offline, direkte datakilder – såsom din virksomheds CRM-løsning – og helt frem til tredjepartsbesøgerdata: Data fra alle dine markedsføringskanaler kombineres og samles til en enkelt dynamisk kundeprofil, hvilket giver utroligt effektive personaliseringsmuligheder.

Hvad kan du personalisere?

Med blot en enkelt kodelinje kan APSIS Profile Cloud ændre dit hjemmesideindhold (såsom billeder, sideelementer eller navigation) i realtid. Lad os her ikke glemme de målrettede pop-ups, der er med til at fremme de personlige beskeder. Systemet kan endda tilpasse hjemmesideindholdet til anonyme besøgende.

SE HER, HVORDAN ARLA PERSONALISEREDE DERES HJEMMESIDE

Hvorfor stoppe her?

Vores kunder anvender ikke kun APSIS Profile Cloud til personalisering af deres hjemmesider. De fleste anvender også deres kundeprofildata, så den dynamiske kommunikation via e-mail bliver styrket. Profiler kan også i væsentlig grad forbedre dit indholds relevans på tværs af displayannoncering. Det sker ved at automatisere tilbud, så de når ud til kunder med en højere værdi. 

LÆRS MERE OM, HVORDAN DU MÅLRETTER DIN INFORMATION

Flere konverteringer > Bedre kundeoplevelse > Højere levetidsværdi

Kan du ikke vente med at læs mere?

© APSIS International AB. Alle rettigheder forbeholdes.