Målret effektivt via profiler

E-mailmarkedsføring og displayannoncering er to af de mest almindelige former, når du skal målrette dit budskab.

Målrettede e-mails ved efterladte indkøbskurve

Forestil dig dette scenarie: En af dine kunder tilføjer en vare til sin indkøbskurv, men forlader siden, inden købet bliver gennemført. Uanset årsagen er der en realistisk mulighed for, at en planlagt og ikke mindst relevant samt målrettet e-mail kan overbevise din kunde om at vende tilbage til siden og gennemføre købet. APSIS Profile Cloud har vist sig at kunne forbedre konverteringer med 300 %.

FIND UD AF, HVORDAN DANSK SUPERMARKED GJORDE DET

Målret din displayannoncering: Få folk til at huske din virksomhed

Du har ikke altid alle potentielle kunders e-mailadresser, vel? Og selv hvis du har, svarer de måske ikke på dine e-mails. Det er her, at displayannoncering kan være en ganske nyttig ting. Det er en fantastisk løsning, der får dine kunder til at huske dit brand. På den måde vil de vide, hvor de skal søge hen, når de er klar til at købe.

KONTAKT OS OG HØR MERE

Problemet med at målrette information…

… er, at e-mailmarkedsføring og displayannoncering ofte behandles separat. Hvordan ved du, hvilken kanal der er den bedste for dine besøgende?

Målret via dine profiler

Profiler er løsningen på problemet. Når en besøgende lander på din hjemmeside, ved du øjeblikkeligt, om det er en af dine kunder, hvor værdifuld personen er, og om denne besøgende tidligere har været modtagelig over for dine e-mails. Det giver dig mulighed for at finde den bedste målretningskanal for den specifikke person. Det sikrer ikke kun, at dit budskab bliver relevant, men øger også sandsynligheden for, at dine e-mails rent faktisk bliver læst. Det er ikke alt. Du sparer også penge ved at skræddersy din udgift efter hver enkelt kundes købspotentiale.

Lavere købsomkostninger> Reduceret produktion > Højere konverteringer

APSIS Profile Cloud. Alt dette og meget mere.

© APSIS International AB. Alle rettigheder forbeholdes.