Øg konverteringen af forladte indkøbskurve

Målret, engagér og konvertér kunder og kundeemner af høj kvalitet med APSIS Ecom til forladte indkøbskurve, som er vores e-handelsløsning til at øge dine gendannelsesfrekvenser og din bundlinje.

Hjælp dine kunder med at tjekke ud

76 % af alle online besøgende føjer flere varer til deres online indkøbskurve, men forlader derefter webshoppen uden faktisk at købe. Med APSIS Ecom til forladte indkøbskurve kan du forsøge, at nå disse besøgende for at genoplive interessen og hjælpe dem med at tjekke ud. Ud over at øge dine konverteringsfrekvens vil du i høj grad også forbedre deres kundeoplevelse. 

"Vi kan tydeligt se, at vores omsætning er steget. For os er APSIS et aktivt værktøj til at øge salget og inspirere vores kunder."

- Anders Lindström, salgschef, Turkietresor

Få kontakt, mens du kan

En forladt indkøbskurv betyder ikke, at en besøgende har mistet interessen for at købe i din webshop. Ofte er de blot midt i deres beslutningsproces, og det betyder, at muligheden for at fuldføre købet stadig er meget sandsynligt. Det giver også en mulighed for at indlede en samtale, og det er en gevinst på et helt nyt niveau.

Øg dine kundefrekvenser

APSIS til forladte indkøbskurve kombinerer automatiseringsteknologi med opfølgningsmails for at minde potentielle kunder om deres interesse i dine varer, og hjælpe dem med at gennemføre deres køb. Vidste du, at gendannelsesfrekvensen for handlende, der modtog mailpåmindelser, er ca. 10 %? Alt der skal til, er en diskret opmuntring fra dig.

Er du nysgerrig? Få flere oplysninger.

© APSIS International AB. Alle rettigheder forbeholdes.