/ Ecom / Ecom

Øg salget i din webshop

Forvandl dine besøgende til betalende og tilbagevendende kunder og levér en mere personlig oplevelse i din webshop med APSIS Ecom.

Skab en personlig dialog med hver enkelt kunde

Emails er den mest naturlige kanal til dig, der handler på nettet: 96 % benytter sig af e-mailen, mens 62 % af forbrugerne mener, at det er den foretrukne kanal, når man skal kommunikere med virksomheder. Med APSIS Ecom maksimerer du gennemslagskraften ved e-mails. Hent alle de detaljerede data fra dine besøgende, så du kan udsende automatiske, relevante og personlige tilbud til dem, der enten besøger eller handler i din webshop.

Øg dine besøgendes engagement

Med APSIS Ecom Browse Abandonment inspirerer og engagerer du dine besøgende, idet du forenkler købsprocessen for dem, som endnu ikke har handlet hos dig. Øg dit salg ved at udsende en eller flere automatiske e-mailmeddelelser med et personligt indhold, der tager udgangspunkt i vedkommendes brugeradfærd i webshoppen.

 

Vind de tabte kunder tilbage

De besøgende, der placerer en eller flere varer i indkøbskurven, har en tydelig interesse for dine produkter. Med APSIS Ecom Abandoned Cart kan du nemt bearbejde dem, som ikke afsluttede købet. Du kan her gøre brug af op til tre automatiserede og personaliserede e-mailbeskeder. I gennemsnit resulterer disse kampagner i, at 12 % af de afbrudte køb gennemføres.

LÆS MERE OM ABANDONED CART

Personlige anbefalinger

Med APSIS Ecom Recommendations skaber du skræddersyede løsninger ud fra brugeradfærden i webshoppen. Personlige anbefalinger fører ikke blot til et større engagement og et større salg. Det automatiserer også den tid, det tager at skabe et personligt indhold i jeres udsendelser pr. e-mail.

LÆS MERE OM RECOMMENDATIONS

 

Væk kundens engagement

Beskeder, som man udsender efter et afsluttet køb, er med til at vække engagementet hos de kunder, der er inaktive. Denne type initiativ er fundamentet for en langvarig relation. Med APSIS Ecom Post Purchase kan du eksempelvis udarbejde enkelte udsendelser til eksisterende kunder, opsætte automatiserede flow samt oprette veltimede meddelelser som tak for et gennemført køb. Det er kun fantasien, der sætter grænserne.

Drag nytte af dine e-handelsdata i nyhedsbrevet

Med APSIS Ecom får du en unik chance for at inddrage købshistorikken, f.eks seneste købsdato og ordreværdi, når du skaber dine nyhedsbreve i APSIS Pro. På den måde er det muligt at levere endnu mere segmenterede og personlige udsendelser til dine kunder.

 

Rapportering

Analyse- og rapporteringsværktøjet APSIS Ecom gør det muligt at følge jeres aktiviteter på detaljeniveau. Rapporterne viser, hvor meget I har formået at vinde tilbage, samt hvor meget I går glip af, når kunderne forlader deres indkøbskurve. Det er sågar muligt at tjekke kundernes respons på jeres kampagner.
 

Svenssons i Lammhult

Vi er meget imponerede af de resultater, vi ser med APSIS Ecom. Vi ser derfor frem til at flytte positionerne i endnu højere grad inden for dette område.

Jörgen Bitzekis, Svenssons i Lammhults.

Resultatet har været godt fra første færd. Vi henter omtrent 27 % tilbage af værdien på dem, som vi sender mailen til.”

Fredric Johansson, Runelandhs.

Gigantti

”Vi valgte APSIS Ecom, fordi det kunne implementeres lynhurtigt. Det er vigtigt for os at teste alle vores løsninger.”

Ville Heinonen, Gigantti.

© APSIS International AB. Alle rettigheder forbeholdes.