Velkommen til APSIS blog!

Det er her, vi offentliggør vores tanker, rapporter og forudsigelser om den digitale marketingbranche. Er der noget bestemt, du søger? Fortæl os det, så går vi straks i gang med at arbejde på det!

Posted 12th December 2017 by APSIS

Derfor behøver du både højre og venstre hjernehalvdel for digital fremgang

Man kan ikke benægte, at teknologien baner vejen for en mere personlig, effektiv og mere relevant markedsføring. Men går noget tabt i forbindelse med digitaliseringen?

Tags: Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Posted 5th December 2017 by APSIS

Vi slår hul på fire myter om marketing automation

Når de teknologiske fremskridt får vind i sejlene, fører det nemt til misforståelser: Fører automatisering til kedelige og upersonlige budskaber? Er teknologien svær at implementere? Wilhelm Sahlberg slår hul på myterne.

Tags: Marketing Automation

Posted 29th November 2017 by APSIS

Maksimér effekten af videoen via marketing automation

Der er ingen tvivl om, at videoer er en ny trend, når det gælder om at tiltrække nye leads. Men hvordan kan du sørge for, at dine videoer kommer videre ned gennem salgstragten og bliver et effektivt og målbart værktøj på hele kunderejsen? Vi fortæller dig hvordan!

Tags: Marketing Automation, Data-Driven Marketing, Lead Management

Posted 8th November 2017 by Dag Thorén

Derfor bør du konvertere dine kunder til abonnenter

E-mails skaber leads, opbygger kunderelationer og styrkers ens varemærke. Men ved du også, hvorfor du skal konvertere kunder til abonnenter Vi forklarer dig hvorfor!

Tags: Email Marketing

Posted 2nd November 2017 by APSIS

Sådan booster marketing automation dit indhold: 7 velafprøvede tricks!

Content is king. Vil du gøre dig fortjent til denne plads på tronen, skal dit indhold have en optimal relevans og ROI. Vi guider dig gennem 7 velafprøvede tips.

Tags: Marketing Automation, Data-Driven Marketing

Posted 25th October 2017 by APSIS

3 eksempler på automatiserede e-mails, der booster B2C

Marketing automation kan gøre en betydelig forskel i forhold til B2C. Ved hjælp af 3 eksempler illustrerer vi, hvordan det effektiviserer dit arbejde – og booster dine kunder!

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, E-commerce

Posted 23rd October 2017 by APSIS

Bekæmp blodiglerne i din datadrevne markedsføring!

Halloween er tiden, hvor monstre af enhver slags vækkes til live på ny, og heksene flyver til Bloksbjerg for at koge bryg på usle marketers. Heldigvis kan du spare dig selv for mental pine ved at sammensætte dine stærkeste datadrevne strategier.

Posted 23rd October 2017 by Mattias Ward

Multichannel og omnichannel: hva er forskjellen?

Multichannel og omnichannel er to begreber, som ligger tæt op ad hinanden, og som derfor kan resultere i en del forvirring. Selvom begge strategier fokuserer på at nå kunder via flere kanaler, er der forskelle, som styrer både strategiernes udførelse og resultat.

Tags: Data-Driven Marketing

Posted 23rd October 2017 by Emil Eriksson

Vil du have salgssucces på Black Friday? Sådan øger du dine chancer!

Inden vi tænder tusind julelys, har vi en højtid, som får e-handlernes hjerter til at slå lidt hurtigere. Jeg vejleder dig via 5 strategier, som med stor sandsynlighed resulterer i, at du sætter en ny salgsrekord!

Tags: Email Marketing, Marketing Automation, E-commerce

Posted 19th September 2017 by APSIS

Nyhedsbrev: 5 tips til at imponere dine abonnenter

Udviklingen inden for datadreven e-mailmarkedsføring tager stormskridt. Ikke mindst inden for data, automatisering og design.

Tags: Email Marketing

Pages

© APSIS International AB. Alle rettigheder forbeholdes.